بیانیه خانه مطبوعات استان قم به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفند و فعالیت نزدیک به ۱۰۰ نفر از عکاسان و خبرنگاران استان قم منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 28 February 2024

به گزارش تابناک قم، در این بیانیه آمده است: یازدهم اسفندماه، موعد حماسه آفرینى دیگرى از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی نزدیک می شود و مردم انقلابی، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی که با «حضور فعال» و «مشارکت جدّىِ» خود در انتخابات، بارها صحنه ‏هاى عزت و عظمت آفریده و آگاهى و مسئولیت ‏شناسى خود را آشکار نموده است، هم اینک نیز براى انجام رسالت دینى، انقلابى و ملى خود به صحنه‏ می‌‏آید تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار کند.

یازدهم اسفندماه، روز عمل به وصیت موکَّد بنیانگذار جمهورى اسلامى حضرت امام خمینی(ره) است که‏ پیوسته بر شرکت در انتخابات سفارش می‌‏کردند و آن را وظیفه شرعى آحاد ملت می‌‏دانستند.

یازدهم اسفند ماه روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامى در پاى صندوق‏هاى راى است و در این روز، مردم عزیز ما نشان می‌‏دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، هم چنان مصمّم، با نشاط و متحدّند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏‌اى(مدظله العالى) تاکید فرموده ‏اند، انتخابات را با «حضور حداکثرى» به صحنه دیگرى از مقاومت و پایدارى در برابر دشمنان کینه ‏توز، تبدیل می‌‏کنند.

خانه مطبوعات استان قم اعلام می دارد، با هماهنگی صورت گرفته با ستاد انتخابات استان قم، نزدیک به ۱۰۰ نفر از خبرنگاران و عکاسان خبری به صورت میدانی رویداد مهم انتخابات یازدهم اسفندماه را در رسانه ها پوشش می دهند و خبرنگاران قمی از آحاد مردم شریف قم برای شرکت گسترده در این انتخابات دعوت بعمل می‌آورند تا انتخابات قوی و پُر شور که به فرموده رهبر معظم انقلاب «یکی از ارکان اداره درست کشور است» محقق گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار